Traductor

dimarts, 29 d’octubre del 2013

Layout I: base de cartró.

Bon dia!! Avui que m'he llevat molt aviat i aprofito per fer una publicació ben matinera abans d'anar a treballar. Aquesta setmana estic de celebració i és que farà 2 anys que em vaig casar. Buf, com passa el temps!!

Aprofitant aquest esdeveniment, aquesta i les properes publicacions us mostraré diferents maneres de presentar/guardar un layout.
Primer de tot hem de saber que quan es parla de layout es fa referència a una pàgina de 30,5x30,5cm o dit d'una altra manera 12x12 pulsades (mides normals dels papers d'scrap). Afegir també que com tot, un/a pot variar les mides dels layouts segons els seus interessos.

Per començar us ensenyo un layout que vaig crear per un taller a scrapejANt.


 Vaig utilitzar paper estampat pel fons i per resaltar les fotos, vaig crear uns marcs de cartolina blanca entintats amb tinta distress. També vaig fer servir per decorar cintes, botons i un troquel i per fer el títol, un segell d'abecedari i la tècnica d'embòs. (Properament tutorial) 
I per poder-lo penjar i que tingués més cos, vaig enganxar la pàgina en un cartró i vaig posar-li un cordeta.

Desitjo que us hagi agradat i que us hagi donat una idea nova a aquelles que comenceu o voleu començar.

Bon dimarts!!!
Image and video hosting by TinyPic

2 comentaris:

  1. Hola! un Lay Out molt chulo i divertit. Volia avisar-te que en el meu blog http://entremariposasypapeles.wordpress.com/ tens una sorpresa ^^

    ResponElimina
  2. Molt bé, gràcies! ara m'ho miraré!!aix, què serà???

    ResponElimina

Gràcies pel comentari.