Traductor

divendres, 29 de novembre del 2013

Creativa Barcelona 2013 i Artroom Girona.

Bon divendres a tothom!
Que no sabeu què fer aquest cap de setmana? Doncs us porto 2 fantàstiques idees pels i per les amants de les manualitats.

Per una banda ahir dijous va començar Creativa a Barcelona (La Farga de l'Hospitalet), el gran saló dedicat a l'scrap, pachwork... i a d'altres manualitats. La seva durada és fins diumenge 1 de desembre.

Jo hi vaig anar l'any passat i em va encantar. Aquest any, per diferents motius, no hi aniré. Així que si tu o tu hi podeu anar, us recomano l'experiència, no la podeu deixar escapar.Jo per treure'm l'espineta, he anat a abacus a comprar-me uns segells de Nadal en català!! Sé que no és el mateix, clar!

Bé, pels que si hi anireu, si voleu saber quins expositors hi ha aquest any cliqueu aquí.

I per altra banda, el diumenge 1 de desembre a Girona es celebra Artroom: tallers creatius de Nadal. Hi podreu trobar diferents expositors i tallers. Per més informació: visiteu els bloc de Rosa Gomez, Tintaxina,  Xènia Crafts....

Ja m'explicareu què tal!!
Bon cap de setmana!!



Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.