Traductor

dimarts, 17 de desembre del 2013

Cap a Menorca!!!

Bon dia!!
 
Us volia comentar que ahir, alguns dels meus projectes van viatjar cap a Menorca.
 
La veritat és que ja feia més d'un any que la Mina, propietària de la botiga Encants d'Es Mercadal, m'havia proposat enviar-li alguna de les cosetes que faig. No ha estat fins ara que ho he fet, ara a veure com va l'aventura.
 
Aquí us ensenyo alguns dels treballs que estan viatjant cap a ses illes. Alguns ja els heu vist en anteriors publicacions.
Concretament he enviat 2 agendes, 2 àlbums infantils i 7 llibretes grans i petites.
 
 
 
 
 
I abans de finalitzar la publicació d'avui, comentar-vos per una banda que si algun cop aneu a Menorca, (jo us recomano que us ho apunteu a la llista de "coses a fer aquest 2014),  aneu a Es Mercadal a la botiga Encants. Hi podeu trobar objectes de regal (bolsos, anells, collarets, arrecades....) i de decoració (caixes de fusta, marcs de fotos, quadres, espelmes...)
I per altra banda recordar que si alguna persona em vol fer algun encàrrec dels meus projectes, poseu-vos en contacte amb mi, el meu correu és tresorsdscrap@gmail.com

Fins la propera!!
 
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.