Traductor

dijous, 12 de desembre del 2013

I comença un nou any!!

Bon dijous!!

Cada dia falta menys per acabar aquest 2013. Per uns un any més bo que per d'altres, però tothom amb l'esperança i la il·lusió de començar el 2014 amb bon peu.

Avui us dono idees de calendari. Els exemples que us presento són els que vaig fer l'any passat.

1r exemple: En aquest, a més de veure el mes també hi vaig deixar un espai per poder-hi posar una fotografia.



2n exemple: Aquest el vaig elaborar per vendre a la fira de St Nicolau l'any passat i el vaig vendre. Em va fer molta il·lusió, perquè era el primer projecte que feia sense conèixer la persona destinatària.
 
 

 
   
3r exemple: I aquest últim és un encàrrec que em va fer la Carol per regalar-li als seus pares el Nadal passat. Els va agradar molt i és el que el model, en Pau, el fill de la Carol, és guapo i requeteguapo!!!

 
 
 
 
 
Desitjo que aquestes idees us puguin ajudar en la creació dels vostres calendaris pel 2014. Jo aquests dies seguiré elaborant els nous calendaris i també us els ensenyaré.

 

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.