Traductor

diumenge, 4 de maig del 2014

Felicitats!!!

Bones !!

Avui és el dia de la mare, així que felicitats a totes elles!!!
 
Per mi ha estat el meu primer dia de la mare i tot ha anat molt bé. Cal dir però, que cada dia és el dia de la mare, perquè tot i que hi ha moments una mica durillos de passar, quan el teu petit et mira, et somriu i et "parla" amb l'idioma d'un nen de quasi 3 mesos, se't cau la baba i només fas que pensar que ets molt afortunada de tenir-lo. El cor se t'omple de mil sensacions i oblides tota la resta de moments. I només saps fer una cosa, estimar-lo molt!
 Ai i paro que em poso nyonya!!

Bé, doncs avui, a part de ser el dia de la mare, també és l'aniversari del meu pare i us volia ensenyar la targeta que li he fet.




Què us sembla? jo feia molt que tenia ganes de fer la camisa i per fi, avui m'hi he posat. M'agrada el resultat i segur que la repetiré en d'altres treballs.
 
Que acabeu de passar bon diumenge i bon inici de setmana!!!

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.