Traductor

dilluns, 21 d’octubre del 2013

Es casa!!!

Bon dia i bon inici de setmana!

Avui us ensenyaré una llibreta que vaig fer el setembre per una amiga que es casarà el juliol que ve. Em feia il·lusió fer-li un detall i vaig pensar que una llibreta li seria molt útil per anotar tot allò relacionat amb els preparatius del casament; invitats, detalls pels invitats, organització de les taules....

Vaig pensar en diferents models de llibreta i finalment em vaig decidir per fer una llibreta seguint el tutorial de Dos piruletas. Aquesta llibreta que ens presenta la Maribel és un format còmoda per portar al bolso, perquè és petita i pesa poc i és molt original. A més de tenir espai per anotar, també té unes butxaquetes a on es poden guardar, per exemple, targetes.

Us deixo unes fotos perquè veieu la portada i algunes pàgines de l'interior.



Desitjo que us hagi agradat i fins la propera!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.