Traductor

dissabte, 19 d’octubre del 2013

Obert - tancat

Bon dia a tothom!

Avui us ensenyo uns cartells de "obert -tancat" que vaig crear pel centre d'estètica de la Mireia i per la botiga d'objectes de regal i decoració de la Mina.

Per elaborar els cartells primer de tot trio una forma. En aquesta ocasió vaig triar una pàgina dels àlbums de cartró d'Artemio que podeu trobar a diferents botigues com a inscrapyland i a creatividades. A continuació forro la base amb els papers escollits i la decoro amb cintes, flors, troquels, estampo algun segell, ...
Al final hi poso dos eyelets (traus metàl.lics o ojales) i una cordeta que serviran per penjar-ho a la porta.


Desitjo que us hagi agradat i fins la propera publicació!
Bon cap de setmana!!!

Ah! i perdoneu la qualitat de les fotos, però és que alhora que aprenc a fer anar al blog, també estic aprenent a utilitzar l'editor de fotos pickmonkey i buf, és un nou repte per mi.;)

Image and video hosting by TinyPic

2 comentaris:

  1. Endavant!!
    Ja espero la propera publicació ... a veure què ens ensenyes en aquesta ocasió!!

    Yolanda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Yolanda!!Sí, sí a poc a poc us aniré ensenyant els meus treballs, els que ja estan fets i els que vaig fent. A més també aniré afegint altres informacions relacionades amb l'scrap, botigues a on comprar, tutorials...
      Fins la propera!

      Elimina

Gràcies pel comentari.