Traductor

dijous, 14 de novembre del 2013

Diari de comunió.

Bon dijous!!! Què tal la setmana?
Avui, en aquesta breu entrada i tot i que no és època de comunions, us ensenyo un diari que em van encarregar per una comunió. Volien un diari diferent i vaig elaborar aquesta senzilla llibreta.

 

Per enquadernar vaig fer servir la bind-it-all i a l'interior vaig fer un sobre a l'esquerra perquè hi pugués guardar "cosetes" i a la dreta, a la contraportada, vaig deixar-hi un espai per col·locar la foto de la nena. A més a cada pàgina hi vaig estampar una papallona.

Desitjo que aquesta idea us serveixi tant per properes comunions com en qualsevol moment que hàgiu de regalar una llibreta.

Fins la propera i bon final de setmana!

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.