Traductor

dissabte, 16 de novembre del 2013

Postal de Nadal.

Bon dissabte!! ara sí que podem dir que la tardor ha arribat; baixes temperatures, vent... i tothom ben abrigat. I amb aquestes condicions fa poques ganes de sortir al carrer i què millor doncs, que està a casa acabant els diferents projectes d'scrap començats.

Entre postals de Nadal, llibretes, mini àlbums, ....avui he fet aquesta postal de Nadal que viatjarà cap a Holanda. Cada any ens n'enviem una amb la Luïsa, però la meva segur que més d'un cop ha arribat tard, perquè sempre ho deixo massa pel final. Així que aquest any, ja la tinc feta i avui l'enviaré.


Per fer-la he utilitzat la col·lecció Merriment de Tim Holtz Idea-ology.

Desitjo que us agradi. Fins la propera i abrigeu-vos bé!!

Image and video hosting by TinyPic

2 comentaris:

  1. quina tarja més bobica!!! a mi m'agrada molt el nadal!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marcela! a m,i tb m'agrada i m'agrada seguir amb la tradició de donar/enviar una postal desitjant bones festes!!

      Elimina

Gràcies pel comentari.