Traductor

diumenge, 3 de novembre del 2013

Layout III: àlbum de casament.

Bon diumenge!!!
Avui fa 2 anys que em vaig casar i aprofitant la celebració i el tema que aquests dies estic tractant (com mostrar/guardar els layouts); us ensenyo l'àlbum de casament que em vaig fer.
 
Ha passat el temps i ara, mirant-me'l, arribo a la conclusió que ja no el faria igual. Perquè l'haver fet més scrap, m'ha permès deixar-me anar més i experimentar sense tanta inseguretat com el principi. Però en sí és bonic. El vaig fer amb molt d'amor i al seu interior guarda un dels moments més importants de la meva vida.
 
I ara deixo d'enrotllar-me i us l'ensenyo....
 
Per elaborar-lo vaig utilitzar un àlbum de cartró d'American Crafts. Aleshores el vaig forrar amb paper de decoupage i per decorar la tapa vaig fer servir cinta adhesiva de puntilla, un abecedari adhesiu de foam d'American Craft i la big shot amb els troquels framelits de cercles festonejats.
 
 
 
 
A continuació us mostro alguna pàgina de l'interior. Cada pàgina està decorada pel davant i pel darrera i per protegir-les, les vaig posar dins unes fundes de 30x30cm.
 
 
 
 
 
 
 
Desitjo que us hagi agradat i us hagi estat útil.
 
Fins la propera publicació, en la qual us ensenyaré una altra manera de mostrar/guardar  els vostres layouts!!!
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.