Traductor

dimecres, 1 de gener del 2014

Bon any 2014!!!!

Bon dia a tothom i bon any 2014!!
Avui és un dia estrany. És aquell en el qual cadascú es lleva quan vol o quan el cos li permet. Menja el que li ve de gust o el que li entra.Va del llit al sofà i del sofà al llit...
I entremig de tot plegat, hi ha moments més actius com ara en els quals em disposo a escriure-us algunes paraules.
 
Fa dies que no m'hi posava i és que entre encàrrecs i regals d'scrap i cuinar per aquestes festes, doncs no tenia molt de temps, la veritat.
 
Primer de tot us mostraré l'última postal de l'any. Senzilleta, però que en el seu interior hi guarda paraules molt sinceres per algú important. La vaig fer ahir, a l'últim moment i el resultat m'agrada.
 


I ara també us volia comentar, pels que no ho sabeu,  que comença per mi un any molt especial, perquè tindré el meu primer fill. Ara que cada vegada queda menys perquè neixi, el neguit va venint a mi. Em faig preguntes que només trobaran resposta a mesura que vagin succeïnt-se els fets. Però el que sí que està clar és que la vida em canviarà i que hauran de passar uns mesos fins que m'acostumi a la nova rutina.
Per aquest motiu aprofitaré aquestes setmanes per anar actualitzant el bloc i després, ho faré a la mesura que el petit em permeti.

Aquests dies us aniré mostrant un àlbum molt especial, així com tot els projectes que realitzi per decorar l'habitació del nen, el seu primer àlbum d'scrap...a més, d'altres treballs fets que encara no he mostrat. També us puc avançar que en breu faré un mercat d'ocasió, ja que em vull vendre material que no faig servir.

Bé, fins aquí l'entrada d'avui.
Desitjo que hagiu començat en bon peu aquest 2014 i fins la propera!!


Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.