Traductor

dijous, 2 de gener del 2014

Mercat d'ocasió: papers.

Bones!
Com us vaig comentar ahir, estic revisant el material que tinc i tot aquell que no utilitzo, el vull vendre. Així que a poc a poc us l'aniré ensenyant , perquè li pugueu fer una ullada i em dieu quin us interessa.
 
Em podreu deixar un comentari a la mateixa publicació o enviar-me un missatge a tresorsdscrap@gmail.com
En aquest missatge a més de dir el material que voleu, també m'haureu de deixar la vostra adreça per saber a on enviar-ho.
Penseu que al preu del material, s'hi afegiran les despesses d'enviament. Si sou d'un poble proper a Malgrat de Mar, us ho puc fer arribar personalment o ens podem trobar a un punt intermig, en parlem en cada cas.
 
Pel que fa als blocs, us ensenyo la pàgina principal, perquè podeu veure els papers que hi ha i després alguna mostra més ampliada d'algun en concret.

PAPERS:

· Bloc Doodle-deux (21x29 cm), 1 cara. Preu: 0,50e/u

· Bloc K&company (30,5x30,5cm), 1 cara. Preu: 0,60e/u

· Bloc pinkpaislee (30,5x30,5cm), 2 cares. Preu: 0,70e/u

· Bloc Toga (30,5x30,5cm), 1 cara. Alguns papers amb efecte brillant. Preu: 0,60e/u

· Blocs: 30,5x30,5cm, 1 cara i textura: són fins.
Preu: 0,50e/u 
 
 
 
· Individual: 1 unitat de cada (30,5x30,5cm), 2 cares.
  Preu: 0,70e/u (En alguns d'ells podeu veure com és l'altra cara mirant la part de
                                 sota del paper. Hi surt una petita mostra)



 
 
 
2 unitats de cada (30,5x30,5cm), 2 cares. Preu: 0,70e/u
(A la fotografia podeu veure com són les 2 cares)

 
 
Espero haver estat clara en cada cas. Si hi ha algun dubte, pregunteu-me.
 
Properament us penjaré més material, concretament segells.
 
Fins aviat i bona nit!!!

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.