Traductor

dissabte, 4 de gener del 2014

Avui va de premis; Premi Dardos i Liebster Award.

Una entrada una mica llarga, per llegir-la amb calma.

Cada vegada som més els/les que creem un bloc per compartir amb la resta de persones els nostres gustos i creacions. Hi ha persones que han creat uns premis per aquells blocs amb pocs seguidors; una manera per donar-se a conèixer que em sembla molt interessant.

A mi a finals de l'any passat me'n van donar 2 i encara no els hi havia dedicat una entrada, així que avui és el dia.


El primer premi Dardos me'l va concedir la Noèlia del bloc http://entremariposasypapeles.wordpress.com/

Les normes del premi són:
- Donar el premi a 11 blocs amb menys de 200 admiradors/es i formular-los 11 preguntes.
- Fer-se fan de la persona que te l'ha donat i nombrar el seu bloc.
- Explicar 11 coses sobre mi.
- Contestar 11 preguntes.
- Posar la imatge del premi al bloc.

I l'últim premi Liebster Awards me'l va concedir la Sandra del bloc http://conunpoquitodemi.blogspot.com.es/
Les seves normes les podeu trobar al clicant al link del premi.

Gràcies a totes dues per donar-me aquests premis. I ara em disposo a seguir les normes dels dos premis.
Primer de tot respondré a les preguntes que em van fer.
 
1.- Perquè vaig decidir fer un bloc?
Per compartir i donar a conèixer les meves creacions.

2.- El meu bloc preferit?
És difícil de triar-ne un, n'hi ha molt d'interessants dels quals pots aprendre i agafar idees.

3.- De què m'agradaria escriure més al meu bloc?
D'altres interessos que tinc com per exemple la cuina o altres manualitats.

4.- Quines coses positives m'ha donat fer el bloc?
Aprendre com es crea un bloc dia a dia, conèixer a gent i que la gent em conegui a mi.

5.- Què m'ha semblat més difícil alhora de crear el bloc?
Començar a fer-lo, no en tenia ni idea.

6.- Què fas perquè les entrades siguin més llegides?
Aviso mitjançat el facebook personal i al grup de "scrapbooking en España" que he fet una nova entrada.

7.- Quines són les teves xarxes socials preferides?
Preferides no en tinc cap, la més utilizada el facebook.

8.- Com és el meu dia a dia i com ho compagino amb el bloc?
Els dies de cada dia els dedico al treball, a la casa i si em queda una estona, un dia o dos dedico unes hores a la tarda a escriure el bloc. Però quan més temps hi dedico són els matins del cap de setmana.

9.- Com definiries el teu estil en els teus projectes?
Un estil simple, poc carregat i amb color, majoritàriament. M'agraden els projectes vintage, però em costa crear-ne un utilitzant aquest estil.

10.- Quin és el millor moment que has viscut en el bloc?
M'agrada quan la gent em deixa comentaris, veig que el número de visites ha augmentat, em donen premis o els/les seguidors/es són més.

11.- Quin va ser el primer projecte creatiu al teu bloc?
Uns cartells d'obert i tancat.

12.- Quin és el meu color preferit?
El vermell.

13.- Què m'agrada fer més?
Depèn del moment i la inspiració, però els mini àlbums que encara que porten més feina, els resultats són impactants i "resultons".

14.- Quina va ser la meva primera eina d'scrap?
3 troquels; un de papallona, un per arrodonir les cantonades i un de cercle.

15.- Quina eina és la teva imprescindible?
No sabria dir quina.

16.- Quina és la teva última adquisició?
Kits de papers de nen "Boy crazy de My mind's eye"

17.- Ordenada o desordenada?
Treballant una mica desordenada, però quan ha de venir algú a casa o acabo un projecte molt ordenada. Tot i que haig de dir que el material el tinc molt classificat, papers a la seva carpeta i caixa, els troquels a una bossa, les tintes a una altra....

18.- Tutorial o iniciativa pròpia?
Els tutorials em donen idees i després deixo volar la imaginació.

19.- Tens algun treball inacabat?
Ara no.

20.- Quina és la teva marca preferida de segells?
Els de "consalypimienta" i els de fusta d'Artemio.

21.- Quin va ser el teu primer treball d'scrapbook?
El primer va ser un parell de layouts a un taller i després, sola, una targeta de felicitació.

Per no allargar-me més amb aquesta publicació, el proper dia us dic aquí li atorgo jo aquests premis i quines són les preguntes que els hi faig.

Fins la propera.








Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.