Traductor

dimarts, 7 de gener del 2014

El racó d'en Nil.

Bon dia a tothom!!!
 
Després de tantes festes, reunions familiars, algun encàrrec i algun regal d'scrap, tornem a la rutina. Bé, jo en part, perquè estic de baixa esperant l'arribada d'en Nil. I per aquest motiu, ara el meu objectiu és fer projectes d'scrap per a ell.
 
Tinc mil idees; àlbums, un diari, marcs i guirnaldes per decorar l'habitació, un cartell per l'entrada...i segur que en surten molts més.
 

Seria fantàstic que només amb la ment els projectes es realitzessin, però no. Així doncs per començar tinc apunt el material per dur a terme un àlbum, el cartell de l'entrada de la seva habitació i els marcs per decorar l'habitació. 
 
Així que em posaré mans a l'obra,el més aviat possible, perquè tot plegat és feineta i una tampoc està el 100% per està fent scrap hores i hores. Les que heu estat embarassades sabeu de què us parlo, que si l'esquena, les cames, el nen que no para de moure's i se't clava per aquí i per allà...
 
Bé, doncs avui, amb aquesta publicació, donc per inagurada la secció "El racó d'en Nil" a on us aniré explicant i mostrant com evolucionen els diferents projectes.
 
Fins la propera.
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.