Traductor

dissabte, 25 de gener del 2014

El primer layout d'en Nil.

Bones! Ja estic de 37 setmanes i 1 dia, ai, ai...s'acosta el moment de veuret' la carona Nil. I mentres m'espero, vaig fent projectes d'scrap per tu.
 
Avui us ensenyo el primer layout, d'una sèrie de 3 que estic fent per decorar-li l'habitació.
 
He escollit 3 papers de la col.lecció Baby boy de Diecuts with a view   i 3 marcs Ribba d'IKEA  que tenen fundària, ideals pels projectes d'scrap que tenen volum.
 
Aquí teniu el resultat:


 



Com que el paper era molt decorat, no m'ha calgut decorar-lo molt més. Simplement he fet una etiqueta estampant un segell i fent-li embòs. He enganxat el nom de Nil i 3 botons.

Ara a seguir ideant els altres quadres, fent el cartell de la porta entre d'altres.

Bon dissabte a tothom!!

    

1 comentari:

  1. Ohhhh que bonic quines de veure'l la carona al meu nebot ja aisssss!!

    ResponElimina

Gràcies pel comentari.