Traductor

dijous, 23 de gener del 2014

I va de premis!!!


Bon dia, avui volia aprofitar aquesta entrada, per anunciar que fa  10 dies vaig rebre un altre premi. Aquest cop l'he rebut per part de l'Arantxa de somriures de paper. Moltes gràcies guapa!!




Em demana que expliqui 11 coses relacionades amb el món de l'scrap. Doncs aquí les teniu:

1.- Vaig descobrir l'scrap fa més de 3 anys.

2.- El meu primer contacte va ser realitzant cursos a Cromatismes.

3.- Les meves primeres creacions van ser layouts, targetes i postals de Nadal.

4.- Després em vaig atrevir fent un mini àlbum per una amiga i un àlbum de nadó que em van encarregar. Tot molt simple perquè no tenia gaire material, ni molts coneixements.

5.- Quan vaig descobrir que una amiga, de la infantesa - adolescència també feia scrap de manera autodidàcta, mirant tutorials i utilitzant la seva pròpia imaginació. Tenia un estil molt diferent el meu, comprava a botigues diferents...Compartir estones amb ella em va va obrir noves portes en aquest món.

6.- El maig del 2012 comencem a fer tallers amb l'Arantxa al nostre poble i ens van anar tant bé, que ens vam animar a buscar un petit local.

7.- Del setembre del 2012 a l'abril del 2013, amb el nom d'scrapejant, seguim amb els tallers. Després ho deixem per diferents motius. L'experiència va ser curta, però molt bona i divertida.

8.- També hem participat a 2 fires del nostre poble, per donar a conèixer l'scrap i vendre el nostre material. Sempre que les circumstàncies ens ho permetin, repetirem!!!

9.- L'scrap m'ha anat molt bé com a teràpia en moments que no he estat bé, com per exemple quan no em sortia feina de mestra el curs passat. A més, quan faig scrap se'm passen les hores volant i m'agrada.Cal dir que quan la inspiració t'abandona, fa ràbia si et ve molt de gust fer un projecte. Desconetar una estona ajuda i segur que torna en un altre moment.

10.- Sempre que puc, perquè a vegades se m'acumulen les idees, els projectes començats i la manca de temps, regalo scrap. Sempre m'ha agradat regalar les pròpies creacions i a més, m'agrada veure la cara de l'altra persona quan ho rep.

11.- I d'ara en endavant, degut al naixement d'en Nil, no disposaré de tant temps per fer scrap, però desitjo que passats uns mesos i que ell i jo ens hàgim acostumat un a l'altra i tinguem la rutina més per la mà, em quedin estonetes per seguir gaudint de l'scrap. M'agradaria que fos present a la meva vida sempre.


I ara em toca a mi otorgar aquest premi a altres persones que tenen un bloc amb menys de 200 seguidors/es. A més dir que els he triat perquè alguns dels seus treballs em semblen interessants i volia que els puguéssiu veure.







I aquí les 11 preguntes que hauran de contestar:

1.- Quan vas descobrir l'scrap?
2.- Què et va enganxar de l'scrap?
3.- Quin va ser el teu primer projecte?
4.- Com t'inspires? Mires tutorials a youtube, mires altres blocs...
5.- Quin és l'estil que predomina més en les teves creacions?
6.- Quina tècnica t'agrada i encara no t'has decidit a provar?
7.- Quin és l'objectiu de crear el bloc?
8.- A quines botigues (on line o físiques) acostumes a comprar?
9.- Quina ha estat la teva última compra?
10.- Scrapejar sola o amb companyia?
11.- En quin projecte estàs treballant últimament?

Gràcies per contestar -les  i si voleu saber més sobre el premi clicleu aquí.

Fins la propera i seguiu deixant volar la imaginació, perquè els resultats poden ser fantàstics.
 

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.