Traductor

dimarts, 21 de gener del 2014

L'àlbum d'en Nil: 1a part.

Bon dia!
A poc a poc vaig avançant amb els projectes per en Nil. N'hi ha tants en ment, que els haig d'anar fent amb calma. A més fer scrap amb aquesta panxota que tinc, no és gaire còmoda, us ho puc assegurar.

Avui us porto un tastet del seu 1r àlbum d'scrap. Abans de fer-lo vaig donar moltes voltes en quina era la millor opció i al final em vaig decidir per una mida d'àlbum de 22x22cm i amb espirals. Alhora d'estructurar les pàgines internes vaig decidir que hi hauria 2 papers per mes, és a dir 4 pàgines.
A la 1a pàgina hi hauria una etiqueta a on especifiqués de quin mes es tracta (sense especificar nom, ja que no sabem exactament quan neixerà) i una segona etiqueta a on escriure la data exacte de la foto, el lloc a on s'ha fet o un petit comentari, a més de l'espai per enganxar-hi la foto de 10x15cm.

Exemple:

 
Després les altres dues pàgines seguirien el model d'aquests exemples; espai per una foto de 10x15cm, segell estampat i etiqueta a on escriure la data exacte de la foto, el lloc a on s'ha fet o un petit comentari.
 



I per acabar, l'última pàgina del mes hi hauria una butxaca que permetria afegir mínim 4 fotos més de 10x15cm. L'etiqueta a on enganxar la foto tindria una pestanya pensada per escriure la data exacte de la foto i el lloc a on s'ha fet. Aquí en teniu l'exemple.
 



Desitjo que us estigui agradant i la idea us serveixi per les vostres futures creacions. Jo estic gaudint molt fent-lo i tinc ganes de veure el resultat final.
Més endavant més fotos.

Que tingueu bon dia i gràcies per la vostra visita.

Image and video hosting by TinyPic

2 comentaris:

  1. Gràcies guapa!!!encara em falta l'altra meitat dels mesos, però a poc a poc l'aniré fent!!
    Desitjo que aviat us el pugui ensenyar sencer.

    ResponElimina

Gràcies pel comentari.