Traductor

dilluns, 20 de gener del 2014

Valoració del bloc; els tres primers mesos!!!

Només fa 3 mesos que vaig crear el bloc i en faig una primera valoració.
 
Em pregunto si estic rebent els resultats esperats i si em val la pena tenir-lo. Són moltes les hores que hi dedico fent les fotos dels projectes, editant-les i fent les diferents publicacions. A més després ho comunico al meu facebook i també a un grup d'scrap del facebook que es diu "scrapbooking en España". Perquè la gent ho sàpiga.
Totes aquestes hores, són hores que no puc dedicar a crear, que en realitat és el que més m'agrada.
 
Sóc conscient que actualment hi ha molts blocs i altres xarxes socials. Sé que costa seguir tot allò que trobem per internet i ens agrada.  Sé que el format del meu bloc podria ser més atraïent visualment. Potser les meves publicacions més extenses o les imatges més quantioses. Potser les meves creacions no són tant espectaculars com les d'altres persones que són unes artistasses, però hi ha molts estils i seguirdors/es per tot. Potser el fet d'escriure'l en català, no arriba a tanta gent. Però té traductor i per tant, si realment t'interessa, em pots seguir . A més jo també em miro blocs amb altres idiomes i si no tenen aquesta opció, doncs m'ho monto per traduir-ho amb algun traductor de la xarxa.
 
Bé, no sé exactament quin és el motiu, potser una barreja de tots els factors comentats, potser jo que sóc molt impacient i haig de deixar que el bloc vagi madurant, potser fent-li un "canvi de look"????
 
Bé caldrà deixar passar un temps més i tornar a valorar si la opció més vàlida, per donar a conèixer les meves creacions, és tenint un bloc. O pel contrari, caldrà buscar una altra alternativa.
 
Carai, quin rotllo us he fet!!;)

Bé, afegir que tot i aquests pensaments seguiré per aquí, perquè em segueix venint de gust i perquè hi ha gent que sí que reconeix la meva tasca. Gràcies a tots/es els que ho feu i bon dilluns a tothom!!!
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.