Traductor

diumenge, 19 de gener del 2014

Més premis!!!

Bon dia!!
Mirar el bloc i descobrir que a poc a poc els teus seguidors/es augmenten i que les visites també, et donen una empenta per seguir mostrant allò que fas i que t'omple. I quan reps premis, la il.lusió es multiplica.

Fa dies us vaig comentar que m'havien donat 2 premis i a la vegada jo havia de donar-los a altres blocs. Em va quedar una feineta pendent i és la de donar el premi Dardos a 11 blocs i fer-los preguntes. La veritat és que de blocs n'hi ha un munt i molts de molt interessants i molts que t'agraden que ja han rebut aquest premi. I com que l'objectiu és donar-nos a conèixer uns als altres, doncs jo he triat aquests blocs perquè la seva difusió creixi.

Premis Dardos:
Les normes del premi són:
- Donar el premi a 11 blocs amb menys de 200 admiradors/es i formular-los 11 preguntes.
- Fer-se fan de la persona que te l'ha donat i nombrar el seu bloc.
- Explicar 11 coses sobre mi.
- Contestar 11 preguntes.
- Posar la imatge del premi al bloc.

Blocs:












I aquí les meves preguntes per a elles:
 
1.- Quan vas començar a fer scrap?
2.- Fas algun altre tipus de manualitats?
3.- Quin és el primer projecte que vas fer d'scrap?
4.- A quines botigues acostumes a comprar?
5.- Quina ha estat l'última compra que has fet?
6.- Quan vas crear el teu bloc i per què?
7.- Com definiries el teu estil?
8.- Què no pot faltar mai en les teves creacions?
9.- Què t'agrada fer més (àlbums, caixes, cartells...)?
10.- Quines són les teves fonts d'inspiració?
11.- En quin projecte d'scrap estàs treballant actualment.

Fins la propera!!

Image and video hosting by TinyPic

4 comentaris:

  1. Moltíssimes gràcies pel premi Nàdia! I un plaer conèixer el teu blog, em quedo per aquí mirant les cosetes que fas!
    En aquest enllaç trobaràs l'entrada amb la resposta a les teves preguntes i algunes més...
    http://habitaciotaronja.blogspot.com.es/2014/01/mes-sorpreses.html
    Petons i gràcies de nou!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res Sònia!! entre uns i altres ens hem de donat un cop de mà per donar a conèixer les nostres creacions!!
      Jo a veure si algun dia vaig alguna coseta de trapillo, que tb m'agrada i és que quan comences a fer objectes manuals, no pots parar de provar i provar. És un món ampli i molt maco!! Fins la propera...

      Elimina
  2. wooow! moltes gràcies nàdia! m'has alegrat un dimecres ben gris!!!
    quan hagi fet el post de resposta t'aviso per aquí!

    moltes graaaacies!

    ResponElimina
  3. MoOooOOoooOltes gracies :-) em fa MOLT feliç q em facis arribar akest premi :-)
    mil petons!!!!

    ResponElimina

Gràcies pel comentari.