Traductor

divendres, 17 de gener del 2014

Benvinguts!!!

Bon dia !!!
 
Avui us vull ensenyar uns cartells de "Benvinguts" que vaig regalar ahir mateix a dues amigues, l'Anna i l'Eli. Els vaig fer amb molta estima i m'ha encantat el resultat. I a elles, per les seves cares, també vaig denotar que els va fer il.lusió i els va agradar.
 
A l'hora de triar els papers, vaig tenir molt en compte els colors que predominen a casa seva.
Aquest primer és el de l'Anna i per fer-lo vaig escollir un paper de la col.lecció d'American Crafts: The color of memories de la Amy Tangerine.
 
 
 
I per l'Eli vaig fer servir papers de 2 col.lecions. El paper de base és de la Marisa Bernal "1921": el clasico vichy i les bandaroles estan fetes amb la col.lecció de My mind's eye "Lime twist" de Jen Allyson. 

 
En els dos vaig utilitzar de base un llenç de 30x30 cm, segells, cinta de puntilles, a més d'altres detalls com un botó i unes ulleres de fusta de Fitaller. A més vaig deixar un espai perquè puguéssin posar una fotografia de 10x15cm d'elles i les seves respectives parelles, perquè encara fos més personalitzat.

Desitjo que us hagi agradat i inspirat en futurs projectes.
 
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.