Traductor

dimarts, 14 de gener del 2014

Ara també a Pinterest.


Bones!!!
Avui us vull comunicar que fa uns dies que tinc Pinterest.
La veritat és que a poc a poc, tot i que em costa entrar-hi, vaig introduint-me en el món de les xarxes socials. Un dia vaig notar que havia de fer el pas cap a una direcció o cap a una altra,i vaig optar per tenir Pinterest.
 
I per què?
Doncs perquè és una xarxa social molt visual que em permet guardar, organitzar i compartir imatges i videos que m'interessen. Puc crear taulers, que són com carpetes, de diferents temes que trobo per internet. Puc penjar les imatges de les meves pròpies creacions, a més puc seguir altres pinterest. 
 
Tots aquests motius són pels que em vaig decidir. Estava cansada de guardar a " favorits " els treballs que veia per internet, o apuntar la direcció d'un bloc a un full que sovint s'acabava perdent...
Així ho tinc tot guardat en un mateix lloc i puc compartir-ho amb totes les persones que estiguin interessades.

I què podeu trobar?
Sobretot molt d'scrap i properament també hi podreu trobar receptes de cuina i altres manualitats d'interès.
 
 
i podreu descobrir què m'inspira. Segur que també hi podeu trobar idees.
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.