Traductor

dissabte, 11 de gener del 2014

Vistabella del Maestrat, un àlbum molt especial.

Bon dia!!!
Normalment el cap va més depresa que les mans. Els projectes s'acumulen esperant que trobem el moment adequat per materialitzar-los. Quina llàstima no tenir una bareta màgica!!!
Jo per fi, després d'un any aproximadament, vaig trobar l'instant per fer aquest àlbum tan especial i el vaig poder regalar al meu pare el dia de Reis.
 


La idea era recopilar les fotografies que teníem de les escapades a Vistabella del Maestrat, el poble del meu avi. No hi hem anat totes les vegades que hem desitjat, però quan hi anem, sempre tenim un sentiment de pertinença. El poble i el seu entorn forma part del nostre origen.
 
Per elaborar-lo vaig fer servir una estructura d'àlbum de Blokum, cartolines kraft de base per les pàgines i papers estampats de la col.lecció K&company.
 
Ara us mostro les pàgines interiors de l'àlbum. El vaig separar en dues parts, la primera a on explico la geografia, la història, els momuments i les festes del poble.
 



I una segona part on hi ha totes les fotografies que tenim.

 
Em va agradar molt fer aquest projecte i el resultat també. Cal esmentar que el meu pare em va dir que era el millor regal d'aquestes festes. Se'l mirava i remirava i estic convençuda que quan vaig marxar, se'l va tornar a fullejar.
Així dóna gust regalar scrap.


Bon cap de setmana!!!

Image and video hosting by TinyPic

2 comentaris:

  1. Un àlbum dels que mereixen ser vistos en directe ;) quina feinada i que maco ha quedat. Tens una sorpreseta al meu raconet ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que m'ha portat feina, però quan ho fas amb amor i veus que el resultat ha agradat tan a la persona que li regales, te n'adones del que val la pena!!
      Gràcies per la sorpresa!!!

      Elimina

Gràcies pel comentari.