Traductor

dimecres, 29 de gener del 2014

Nou projecte: fer un project life???

Bones gent!
 
Sabeu els/les que em seguiu, que aquests dies estic immersa en la creació de projectes relacionats amb l'arribada d'en Nil. Bé doncs, ara se'm presenta un dubte.
Tinc ganes de fer un diari per anar escrivint fets relacionats amb l'evolució del petit de casa i a més enganxar-hi alguna foto significativa, però no sé ben bé com.
 
He pensat fer una llibreta, però tot i que la faci amb scrap, no deixa de ser una llibreta. La trobo poc atractiva.
També he pensat en elaborar un àlbum per posar en una banda una foto i a l'altra deixar espai per escriure. Però com fer l'estructura? Hauria de permetre anar afegint fotos,per tant hauria de ser amb anelles i gros. Però ara és difícil saber amb exactitud com hauria de ser la seva estructura ideal, perquè els esdeveniments poden ser molts.
Però avui mirant pel facebook, una noia del grup "scrapbooking en españa" ha ensenyat el seu project life i se m'ha encès la llum. Podria ser un bon projecte. Podria oferir-me l'estructura que necessito. I com que del project life en sé poc, he buscat informació.
 
Què és el project life?
 
Pel que he llegit, és un àlbum que es realitza durant un any i et permet recopilar moments importants d'aquest mitjançant fotos i text. Pots afegir targetes decorades amb missatges que venen donats o que escrius tu mateixa, també entrades o targetes d'algun lloc que ens ha resultat interessant...
Per anar-ho guardant s'utilitzen unes fundes de 30x30cm amb compartiments de diferents mides. Cada funda representa una setmana, així que en total l'àlbum té 52 fundes com setmanes té 1 any. Tot i que el pots fer mensualment.
 
 
 
Ara seguiré valorant l'opció i em decidiré. El que tinc clar és que ho faré molt a la meva manera, ni setmana ni mesos. Al meu aire i quan els moments interessants succeeixin i a la mesura del temps disponible que sóc conscient que el principi serà poc.

Bé, aquí us deixo informació de tot el que he trobat fins ara; per si alguna persona s'anima i en vol fer un.
 
La creadora del Project life, Becky Higgins ens presenta un vídeo a on ens explica què és. Està amb anglès, però és molt il.lustratiu.A la seva pàgina també podeu trobar informació del material que s'utilitza.

 
L'Eva Álvarez, de Up&scrap, ens explica què és i què cal tenir en compte, aíxí com també ens especifica quin és el material que es necessita i el com organitzar el material i el treball.
 
També hi ha un bloc en castellà específic de project life amb informació interessant.
 
I si voleu comprar el material:
 
Bé, si algú em vol deixar un comentari explicant-me la seva experiència fent un project life, doncs benvingut sigui. També m'ajudarà a aclarir-me.
 
 
 
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.